رویا حقیقت داره و حقیقت اشتباهِ

شما منو نمیشناسید ولی شاید بتونم یه دفترچه خاطرتی داشته باشم که نخوام زیرِ تختم قایمش کنم (دیکته -8-)

رویا حقیقت داره و حقیقت اشتباهِ

شما منو نمیشناسید ولی شاید بتونم یه دفترچه خاطرتی داشته باشم که نخوام زیرِ تختم قایمش کنم (دیکته -8-)

عرض سلام

داشتم از اینجا رد میشدم گفتم یه سلامی کنم 

*سلام *

فردا امتحان دارم ولی نمیرم چون یه جلسه ام نرفتم سر کلاس دومین بارم هست درسو ورمیدارم 

عیب نداره ترم بعد قول میدم پاس کنم 

سیگارام تموم شده منم که تنبل هیشکیَم نمیره واسم بخره 

تازه از دیشب تصمیم گرفتم برم حموم هنوز عملیش نکردم خخخخخخ 

دیگه چی بگم....؟

اهان دیشب انقدر پاستیل خوردم جاتون خالی دل درد گرفتم دیگه 

راستی میخوام در مورده اسمه وبلاگم بگم اخه یکی از دوستام کامنت گزاشته بوود که این چه اسمیه و من مینرسم بیام تو وبت و... خطاب من به دوستان اینه که نترسین 

بعله sick به معنای مریضه ولی به معنی خاص و یه جورای تافته ی جدا بافته هست راستشو بخواین نمیدونم چ طوری به فارسی توضیح بدم احساس میکنم اگه بخوام توضیح بدم خراب میکنم ببخشید 

من اینجا حظور دارم ولی فعلا خدافظ 

نظرات 7 + ارسال نظر
وب گرد چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 14:30

خیلی هم خوب...
موفق باشی

یو تو
مرسییی

وب گرد چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 14:24

به رشته ات علاقه داشتی و داری؟

البته ادبیات اینگلیسی

100% دارم وخواهم داشت

وب گرد چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 14:21

اوه اوه اوه!
خب پس فکر کنم فاتحه اش رو باید بخونی...
که البته اگر درس حفظیه میتونستی از صبح تا خود فردا یک بند بخونی و دیگه با ده پاسش کنی.
رشته ات چیه؟

ادبیات

وب گرد چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 14:15

ای دااااااااااااد
گفتم اگر بازم وقت هست تقسیم کنی و بخونی

ای بیدااااااااااادد
تازه درسشم 4 واحدیه

وب گرد چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 13:34

خب اگر بخونی قبول میشی.
چه روزیه امتحانش؟

فردا

وب گرد چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 13:20

شفایی
تنبل

میدونم برم قبول نمیشم خب

وب گرد چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 12:56

بیماری هم مگه خوب و خاص میشه؟
اوکی ، نوشته هات که نشون از یه فرد سالم میده تا اینجااااا
خداروشکر....إن شاالله همیشه سرحال و خوش باشی
دانشجو جماعت از این قول ها زیاد به خودش میده..زیاد بهش دل خوش نکن.
خب چرا کلاسا رو نرفتی؟میرفتی پاسش میکردی دیگه...
جزوشو میگرفتی میخوندی،نمیشد پاس بشه؟
حتما محاسبتیه ...آره؟

آخ آخ آخ ببین یه مریضی پیدا شد اندر احوالاتت...سیگااااااااااااار

ها ها ها
محسباتی نیست
شفای اتفاقن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.