رویا حقیقت داره و حقیقت اشتباهِ

شما منو نمیشناسید ولی شاید بتونم یه دفترچه خاطرتی داشته باشم که نخوام زیرِ تختم قایمش کنم (دیکته -8-)

رویا حقیقت داره و حقیقت اشتباهِ

شما منو نمیشناسید ولی شاید بتونم یه دفترچه خاطرتی داشته باشم که نخوام زیرِ تختم قایمش کنم (دیکته -8-)

فیسبوک

من اینجاها هم هستم 

https://www.facebook.com/mahyar.mohammadi.758

https://soundcloud.com/t8peter

نظرات 4 + ارسال نظر
وب گرد چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 14:44

3سااااااااال !
خیلی تکنولوژیت پیشرفته اس
آهان اوکی ممنون
روز خوش

خوش

وب گرد چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 14:39

جدیده؟
به لاتین بنویسش !

من که خودم 3 سالی هست عضوم لینکشو گذاشتم که تو همین پست

وب گرد چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 14:34

خوشم نمیاد !! حوصلشم ندارم...
همینجوری هم کلی از وقتمون تلف میشه....
چیییییییییییی؟! چی هست اصلا

ههههه
یه جای که میشه اهنگ به اشتراک بزاری
اهنگای بقیرو گ.ش بدیو...
اگه موزیک دوس دارین حتما عضو شین
بعدشم وقت همه جوره تلف میشه کلا وقت واسه تلف کردنه

وب گرد چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 14:31

من یکی که فیسبوک نـــدارم

چرااااا؟؟؟؟
سرگرم کننده ی خوبیه
مخصوصا بازی بیلیاردش من میرم فیس بوک فقط واسه بازی کردن
ساندکلودم ندارین ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.