رویا حقیقت داره و حقیقت اشتباهِ

شما منو نمیشناسید ولی شاید بتونم یه دفترچه خاطرتی داشته باشم که نخوام زیرِ تختم قایمش کنم (دیکته -8-)

رویا حقیقت داره و حقیقت اشتباهِ

شما منو نمیشناسید ولی شاید بتونم یه دفترچه خاطرتی داشته باشم که نخوام زیرِ تختم قایمش کنم (دیکته -8-)

آی اَم پرفکت

من میتونم همه کار کنم .

میتونم وب بنویسم یا درس بخونم یا با دوستام برم بیرون یا برم خرید (عشق فشن) و...  .

من میتونم همه ی اینکارا به علاوه سه نقطه رو در کنار هم انجام بدم .

من میتونم وب بنویسم بعدش یه دست dota alstars بازی کنم بعدش برم clash of clans بعدش بشنم پای درس بعدش که تلفنم زنگ بخوره میتونم برم ولگردی. 

من اگه ببینم تو کاری موفق نمیشم مطمعن باشین اون کارو نمیکنم .

من اگه کاریو انجام بدم به بهترین صورت انجام میدم .

و

و

و

و من 

و منُ  و من


خراب شدش

من فهمیدم که اگه وبگرد نیاد اینجا دیگه هیشکی نمیاد... 

فیسبوک

من اینجاها هم هستم 

https://www.facebook.com/mahyar.mohammadi.758

https://soundcloud.com/t8peter

عرض سلام

داشتم از اینجا رد میشدم گفتم یه سلامی کنم 

*سلام *

فردا امتحان دارم ولی نمیرم چون یه جلسه ام نرفتم سر کلاس دومین بارم هست درسو ورمیدارم 

عیب نداره ترم بعد قول میدم پاس کنم 

سیگارام تموم شده منم که تنبل هیشکیَم نمیره واسم بخره 

تازه از دیشب تصمیم گرفتم برم حموم هنوز عملیش نکردم خخخخخخ 

دیگه چی بگم....؟

اهان دیشب انقدر پاستیل خوردم جاتون خالی دل درد گرفتم دیگه 

راستی میخوام در مورده اسمه وبلاگم بگم اخه یکی از دوستام کامنت گزاشته بوود که این چه اسمیه و من مینرسم بیام تو وبت و... خطاب من به دوستان اینه که نترسین 

بعله sick به معنای مریضه ولی به معنی خاص و یه جورای تافته ی جدا بافته هست راستشو بخواین نمیدونم چ طوری به فارسی توضیح بدم احساس میکنم اگه بخوام توضیح بدم خراب میکنم ببخشید 

من اینجا حظور دارم ولی فعلا خدافظ 

شنگولک

یکم دارم امید وار میشم امار رفته رو 65 لووووووووول