رویا حقیقت داره و حقیقت اشتباهِ

شما منو نمیشناسید ولی شاید بتونم یه دفترچه خاطرتی داشته باشم که نخوام زیرِ تختم قایمش کنم (دیکته -8-)

رویا حقیقت داره و حقیقت اشتباهِ

شما منو نمیشناسید ولی شاید بتونم یه دفترچه خاطرتی داشته باشم که نخوام زیرِ تختم قایمش کنم (دیکته -8-)

شنگولک

یکم دارم امید وار میشم امار رفته رو 65 لووووووووول

نظرات 2 + ارسال نظر
وب گرد چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 12:48

چرا نباید یه اسم قشنگتر ...یه اسمی که توش انرژی مثبت باشه بیاد تو ذهنت آخه!!!!!

وب گرد سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 19:06

سلام
خب من نه پیام تبلیغاتی ام ونه یه ربات
داشتم وب گردی میکردم که به اینجا رسیدم
با این اسمی که گذاشتی والا اولش ترسیدم کامنت بزارم
آخه ینی چی فرد بیمار؟

خب سلام اون موقع که داشتم اسم میزاشتم همین اومد تو ذهنم
نترس بیا دوباره
من منتظرتم
خوشحالم کردی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.